Gudstjenester og arrangementer:

Søndag den 28. juli  kl. 20:

Koncert med Ralph Eschrig - "den sejlende tenor"
Paulina Stenner-Probst  & Ralph Eschrig Sang
Lars Fischer  Violine  Mandolin
Aaron Stenner-Probst  Bagpipe, Harpe
Ib Myrner, Orgel
Raymond Huges & Norman Dunfee,  Klaver

Bemærk: Adgangsbillet til koncerten er påkrævet, da der er et begrænset antal pladser.

Der er få ledige billetter tilbage. (lørd. 27.7)

Operasangeren Ralph Eschrig er født i Dresden i 1959 og uddannede sig til sanger på Hochschule für Musik Carl Maria von Weber. Ralph Eschrig aftjente sin værnepligt på øen Rügen. Ralph Eschrig fortæller, at han ofte stod fyrtårnet på Rügen og kiggede mod nord og Møn. Hvis det på noget tidspunkt blev muligt, ville anskaffe sig en båd og krydse Østersøen og lægge i havn på Møn.
Ungdomsdrømmen blev mulig mange år senere. I 2013 sejlede han sammen med sin Kristina Clemenz for første gang over Østersøen i sejlbåden ”Alk” og lagde til Klintholm Havn. Herfra fortsatte de langs Møns sydkyst, op igennem Grønsund, og nåede efter flere stop til den lille havn på Nyord. Siden har parret besøgt Nyord mange gange for at holde ferie og besøge vennerne på øen.

Yderlige information findes på: www.nyordkirke.dk og www.eschrig-kunstportal.de

Ralph Eschrig har givet koncert i Nyord Kirke flere gange, og det sker igen søndag den 28. juli kl. 20. Koncerterne har tidligere været velbesøgte og derfor har menighedsrådet besluttet, at man af plads- og sikkerhedshensyn skal have billet.
Billetter koster ikke noget og udleveres i Galleri Nyord.

Bemærk: Man kan ikke reservere billetter skriftligt eller pr. telefon. Billetter skal afhentes. Der udleveres maks. 2 billetter til hver fremmødte.
Det opdateres løbende her på hjemmesiden, om der er ledige billetter.

Vi beder om forståelse for denne fremgangsmåde.
Nyord Menighedsråd

Søndag den 11. august kl. 14: Andagt med efterfølgende vandring